Voor deze tijdelijke job zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Die voor een zwangerschapsvervanging vanaf juli tot het einde van het jaar de volgende taken voor zich kan nemen;
Opmaak dossiers in uitvoering
Borgstelling aanvragen / opvolgen vrijgaves
Controle aanwezigheden + werfmelding
Prijsaanvragen, offertes vergelijken met lastenboek, onderhandelingen
Bestelbonnen & contracten opmaken
Materialen bestellen
Aanvraag & opvolging technische fiches
Asbuilt dossiers opmaken
Administratie opleveringen
Urenregistratie
Melding technisch werkloosheid
Ondersteuning projectleiders
Bedrijfsinformatie
Onze klant is een toonaangevende speler in de bouwsector. We hebben een solide reputatie opgebouwd door hoogwaardige afwerkingen te leveren aan onze klanten.
Jouw profiel
Kan jij de volgende punten afvinken en ben je op zoek naar een tijdelijke opdracht tot het einde van het jaar? Dan zoeken wij jou!
Je hebt administratieve ervaring met wat technische bouwachtergrond
Kennis bouwsoft is een pluspunt
Goed kunnen werken met Excel
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Aanbod
In ruil voor jouw motivatie en inzet ontvang je het volgend pakket;
Aantrekkelijk loonpakket op maat
Een voltijdse functie van 40 uur in de week
Van maandag tot vrijdag telkens van 8.30 uur tot 17 uur